سفارش طراحی لوگوی ارزان با بهترین قیمت با بیش 200+ نمونه

سفارش طراحی لوگوی ارزان با بهترین قیمت با بیش 200+ نمونه
سه‌شنبه 28 فروردین 1403

مقدمه طراحی لوگوی ارزان

طراحی لوگوی ارزان شعار اصلی برخی از شرکت‌های طراحی است که صاحبان مجموعه‌های نوپا را برای ثبت سفارش طراحی به تکاپو وا می‌دارد. با توجه به رقابت بالایی که بین شرکت‌های مختلف وجود دارد، تبلیغات و لوگوی مناسب تأثیر مهمی بر وجهه یک برند دارد. لوگوی یک مجموعه باید هویت شرکت موردنظر را به بهترین شیوه ممکن به مشتریان معرفی نماید. به همین دلیل انتخاب و طراحی لوگوی مناسب اهمیت بالایی دارد و باید با وسواس زیادی انجام گیرد. 
برخی از افراد بر این تصور هستند که ارزان‌بودن خدمات به معنای کاهش کیفیت کار و خدمات نامناسب است؛ اما این عقیده کاملاً اشتباه است. شرکت‌های معتبری در این زمینه وجود دارند که طراحی‌های اصولی و خوبی را با قیمت مناسب به مشتریان تحویل می‌دهند. اگر شما نیز جزو صاحبان کسب و کار هستید پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

چرا برخی از شرکت‌ها هزینه کمی برای طراحی لوگو می‌گیرند؟

شرکت‌های طراحی لوگو سیاست‌های کاری متفاوتی دارند. از این رو، هر شرکت هزینه گوناگونی برای طراحی‌های خود در نظر می‌گیرد. تفاوت هزینه‌ها تنها به لوگو مربوط نیست و در مواردی مانند طراحی سایت فروشگاهی، تهیه بروشور و طراحی بنر نیز به چشم می‌آید. این موضوع ممکن است علت‌های مختلفی داشته باشد. در برخی از موارد افراد سودجو اقدام به فریب مشتریان می‌کنند و لوگوهای سایر شرکت‌ها را با تغییرات اندک به کارفرما می‌فروشند. 
البته چنین مواردی نباید دید شما را نسبت به همه افراد شاغل در این حوزه تغییر دهد. افراد تازه‌کار نیز ممکن است برای دریافت پروژه‌های بیشتر تعرفه‌های خود را مقداری کاهش دهند. چنین افرادی برای افزایش پروژه‌ها صفر تا صد خود را برای تحویل کار و رضایت مشتری می‌گذارند. چه‌بسا با استعدادی که دارند بتوانند طراحی‌های نابی به مشتریان تحویل دهند. 

چه مواردی بر تعرفه طراحی لوگو تاثیر می‌گذارند؟

بسیاری از مدیران به دنبال طراحی لوگوی ارزان هستند و تمایل دارند بر اساس بودجه‌ای که برای این کار در نظر دارند پیش بروند. به همین دلیل در همان ابتدای ثبت سفارش درباره نحوه کاهش هزینه طراحی سؤال می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید هر مجموعه متشکل از تیم طراحان حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای است. هر یک از کارکنان مجموعه از طریق مشورت با سایرین و ایده‌پردازی طرح موردنظر خود را پیاده می‌کنند.
 سفارش‌های ارزان‌قیمت را معمولاً افراد نیمه‌حرفه‌ای انجام می‌دهند؛ بنابراین مشتریان نباید انتظارات خود را از کاری که قرار است تحویل بگیرند چندان بالا ببرند. البته اصلاً لازم نیست در این زمینه نگران باشید؛ زیرا پروژه‌های ارزان‌قیمت نیز به‌وسیله مدیر پروژه بررسی می‌شوند و پس از بازبینی نهایی در اختیار شما قرار می‌گیرند. طراحی‌های تکراری و کپی هرگز به کارفرما تحویل داده نمی‌شوند. به طور کلی برخی از فاکتورهایی که در تعیین قیمت لوگو نقش مهمی ایفا می‌کنند عبارتند از:
  • مدت زمان اتمام پروژه
  • پیچیدگی لوگوی طراحی شده
  • نوع طراحی لوگو با مداد (لوگو تایپ، لوگوی انتزاعی، ترکیبی و...)
  • مقدار مهارت طراح
  • نوع کسب و کار

آیا گرانی طراحی به معنای کیفیت بهتر است؟

مشتریانی که قصد همکاری با شرکت شما را دارند در وهله اول جذب لوگوی مجموعه، تبلیغات و برندینگ شما می‌شوند. چنانچه می‌خواهید اعتبار بالای شرکت و برند خود را به سایرین نشان دهید، باید از یک لوگوی حرفه‌‌ای و منحصربه‌فرد در تبلیغات خود استفاده نمایید. مطمئن باشید اگر بودجه بیشتری برای ساخت لوگوی برند خود اختصاص دهید، هرگز پشیمان نمی‌شوید؛ زیرا این کار یک سرمایه‌گذاری مناسب محسوب می‌شود و در زمان محدودی سرمایه شما را چندبرابر می‌کند. 
چنانچه می‌خواهید گوی سبقت را از رقبای کاری خود بربایید و برند خود را متمایز کنید، باید در طراحی لوگو حرفه ای با افراد ماهر همکاری نمایید و هرگز به دنبال طراحی لوگوی ارزان نباشید. شرکت‌های خوش‌نام و باسابقه در قیاس با سایر مجموعه‌ها هزینه‌های بیشتری برای طراحی می‌گیرند. این افراد در طراحی‌های گرافیک خود از متدهای روز استفاده می‌کنند و در نهایت لوگویی کاملاً استاندارد، خلاقانه و باکیفیت را به شما تحویل می‌دهند. مطمئن باشید چنین مجموعه‌هایی با استفاده از لوگوی آماده یا برنامه‌های لوگوساز در طراحی‌ها اعتبار خود را زیر سؤال نمی‌برند. 

آیا سادگی یا پیچیدگی در طراحی لوگوی ارزان تأثیر دارد؟

ارزان‌بودن لوگو یعنی متخصصان در لوگوی ارائه شده از پیچیدگی زیادی استفاده نمی‌کنند. فاکتورهای گوناگونی در کنار هم قرار می‌گیرند تا طراحی لوگو با قیمت مناسب و ارزان انجام گیرد. در ویرایش لوگوهای ارزان نیز محدودیت‌هایی وجود دارد. بر این اساس شرکت‌ها در انتخاب لوگوی مناسب باید کاملاً مطمئن و مصمم تصمیم بگیرند، زیرا امکان ویرایش چندین‌باره سفارش طراحی آن‌ها وجود ندارد. از طرفی سفارشاتی که حرفه‌ای‌تر هستند نسبت به کارهای ارزان‌تر در اولویت قرار دارند. لوگوهای گران‌تر به دلیل پیچیدگی‌های زیاد زمان بیشتری را برای ایده‌پردازی و طراحی می‌طلبند. 

هزینه‌های متفرقه در طراحی آرم و شیوه کاهش آن

در طراحی آرم دلخواه شما زمینه کاری که در آن فعالیت دارید نیز اهمیت دارد. یادتان باشد که ارزان‌بودن طرح شما به این معنا نیست که طراح به‌سادگی از کنار آن عبور می‌کند. برای طراحی انواع لوگو برخی هزینه‌های متفرقه نیز در استایل و روش پیاده‌سازی به چشم می‌آید. یکی از فاکتورهای به سزایی که مجموعه‌ها برای افزایش قیمت در نظر می‌گیرند ایده‌پردازی است. به طور مثال، چنانچه زمانی که برای ثبت سفارش خود اقدام می‌نمایید ایده‌ ذهنی خود را مطرح کنید ممکن است منجر به طراحی لوگوی ارزان‌ و مقرون‌به‌صرفه ‌شود. 
هزینه پنهان دیگری که در طراحی لوگو حرفه ای وجود دارد تجربه طراح است. شرکت‌ها معمولاً پروژه‌های مهم و بین‌المللی خود را به کارکنان قدیمی و باسابقه می‌سپارند. چنین افرادی مهارت بالایی در طراحی بصری uiux دارند و لوگوی سفارشی شما را طوری می‌سازند که در نگاه اول توجه همه به آن جلب شود. در واقع مواردی که شما مدنظر دارید به گونه‌ای در آرم شرکت قرار می‌گیرند که حتی افراد رهگذر نیز با یک نگاه مختصر چیزی از آن بفهمند. مشتریان هنگام ثبت سفارش می‌توانند با حذف برخی از عواملی که ذکر کردیم تا حدودی هزینه طراحی و چاپ را پایین بیاورند. 

استفاده از مشاور در طراحی لوگو 

روش دیگری که برای طراحی لوگو با قیمت مناسب وجود دارد مشاوره است. اگر هیچ پیش‌زمینه و ایده ذهنی در مورد شیوه طراحی لوگوی کسب‌وکار خود ندارید، می‌توانید در این زمینه با کارشناسان هویت بصری صحبت نمایید. مشاوران پس از شناسایی دغدغه‌ها و خواسته‌هایی که مایلید روی لوگو اعمال شود آن را به طراحان انتقال می‌دهند. به دلیل محدودیت‌هایی که در ویرایش مجدد سفارشات وجود دارد پس از اتمام کار، شما طرح موردنظر را مطابق پیشینه ذهنی خود دریافت می‌کنید. با استفاده از این روش کارفرما با پرداخت مبلغ ناچیزی بابت مشاوره نتیجه دلخواه خود را می‌گیرد. به این ترتیب لازم نیست برای ویرایش مجدد سفارش خود هزینه بیشتری پرداخت نماید. 

طراحی لوگوی رایگان با استفاده از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی ابزاری است که این روزها بسیار ترند شده و کاربران اینترنتی در حوزه‌های بسیار مختلفی از آن کمک می‌گیرند. از آن جایی که بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای جدید و نوظهور به دلیل کمبود بودجه به دنبال طراحی لوگوی ارزان قیمت هستند، به فکر طراحی لوگو با هوش مصنوعی می‌افتند. باید بگویم که این طرز فکر از اساس اشتباه است؛ زیرا شاکله اصلی یک شرکت یا برند باید از ابتدا محکم پی‌ریزی شود. شما قبل از هر چیزی باید چشم‌اندازها و اهداف شرکت خود را برای سال‌های آینده در نظر بگیرید. 
نادیده‌گرفتن موارد این‌چنینی ممکن است در آینده به اصالت و هویت مجموعه شما لطمه وارد کند. البته این مورد به اهداف شما برای گسترش کسب‌وکارتان نیز بستگی دارد. اگر بیزینس شما بسیار کوچک است و فعلاً قصد گسترش آن را ندارید، ابزار طراحی لوگو رایگان ممکن است به کارتان بیاید. البته نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است خروجی سرویس طراحی لوگو با هوش مصنوعی با طراحی لوگو سنتی به‌وسیله طراحان قابل‌مقایسه نیست. 

چاپ لوگو روی ست اداری روشی جذاب برای تبلیغ برند  

هنگامی که در مورد ست‌های اداری صحبت می‌شود، ذهن اغلب افراد به سمت کارت ویزیت و سربرگ می‌رود. در سال‌های نه‌چندان دور این پکیج‌ها تنها به همین مواردی که ذکر کردیم ختم می‌شد؛ اما امروزه با رقابت تنگاتنگی که بین بیزینس‌های مختلف وجود دارد، هر یک از شرکت‌ها در تلاش‌اند تا بسته اداری کامل‌تر و متفاوت‌تری را ارائه نمایند. در سال‌های اخیر، مجموعه‌های گوناگون مواردی مانند بروشور، کاتالوگ، سی دی، فلش مموری، لیوان یا ماگ، تیشرت، تقویم و.... را در ست اداری خود قرار می‌دهند.
 استفاده از این امکان مزایای زیادی دارد و تبلیغات خوبی برای برند شما به حساب می‌آید. استفاده از این لوازم موجب می‌شود نام و لوگوی برند هر روز برای مصرف‌کنندگان تداعی شده و در ذهن آن‌ها حک شود. فروشگاه ساز اینترنتی سپهر یکی از پلتفرم‌های خوبی است که می‌توانید برای طراحی لوگوی ارزان، طراحی سایت و افزایش فروش اینترنتی خود از آن کمک بگیرید. بعد از انتخاب لوگو، برای تهیه پکیج‌های اداری کافی است لوگوی آماده شرکت را در اختیار تهیه‌کنندگان قرار دهید و از آن‌ها بخواهید آن را روی همه لوازمی که سفارش داده‌اید درج نمایند. استفاده از طراحی بصری uiux با استفاده از الگوهای آشنا یا ناآشنا با ذهن انسان نیز در متقاعدکردن افراد برای استفاده از خدمات شرکت بسیار مؤثر است. 

تعداد اتودهای طراحی چه نقشی در قیمت نهایی دارد؟

اولین قدمی که طراحان برای ثبت ایده‌های خود انجام می‌دهند کشیدن طراحی لوگو با مداد بر روی کاغذ است. به این کار اتود زدن می‌گویند. زمانی که شما برای طراحی آرم شرکت خود سفارش می‌دهید، طراح بعد از ثبت چند اتود آن‌ها را برای شما می‌فرستد تا یکی را انتخاب کنید. هر چقدر طراح برای شما اتودهای بیشتری بزند هزینه طراحی به نسبت افزایش می‌یابد. اگر بتوانید ایده ذهنی خود را روی کاغذ بیاورید، طراح گرافیک هزینه‌ای بابت اتود زنی از شما نخواهد گرفت.  
خرید لوگو آماده از طریق سایت‌ها
سایت‌هایی در گوگل وجود دارند که می‌توانید از طریق آن‌ها بدون هیچ واسطه‌ای برای خرید لوگو اقدام نمایید. هزینه خرید این لوگوها بسیار ناچیز است و در بین صاحبان کسب‌وکارهای کوچک محبوبیت زیادی دارد. سالن‌های زیبایی، مشاورین املاک و صاحبان کارواش‌ها می‌توانند اقدام به خرید لوگو آماده کنند. برخی از این لوگوها در عین سادگی طراحی زیبایی دارند. 

استفاده از شرکت‌های ایرانی برای طراحی لوگوی ارزان

این امکان برای شما وجود دارد که سفارش‌های طراحی خود را به شرکت‌های خارجی بسپارید؛ اما پیشنهاد ما به شما این است که از طراحان ایرانی کمک بگیرید. این کار دو دلیل دارد، یکی این که همکاری با شرکت‌های داخلی سبب رونق‌گرفتن هر چه بیشتر آن‌ها می‌شود. دومین مزیت آن نیز طراحی لوگوی ارزان مجموعه‌های ایرانی است که به میزان زیادی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند. با توجه به نوسانات همه‌روزه نرخ دلار و کاهش ارزش پول ملی، همکاری با شرکت‌های خارجی هزینه‌های گزافی روی دوش شما می‌گذارد. از طرفی نیز در برخی از حوزه‌های کسب کار مانند صنایع‌دستی که نیازمند طراحی لوگو سنتی است، افراد بومی اطلاعات و آشنایی بهتری نسبت به شرکت‌های خارجی دارند. گرافیست‌های ایرانی با شایستگی‌هایی که دارند می‌توانند چنین طرح‌هایی را به بهترین شکل ممکن تحویل دهند. 

چطور بدون هیج ابزاری طراحی لوگو کنیم؟

 اگر اهل گیم و ویدئوهای استریمینگ باشید، بعضاً دیده‌اید که کاربران فعال در این حوزه از لوگوهای مختلفی در آن‌ها استفاده می‌کنند. بسیاری از این لوگوها از ایده‌های خود افراد سرچشمه می‌گیرد و طراحی چندان پیچیده‌ای ندارد. به طور مثال، لوگو آریا کئوکسر در سال‌های اخیر بین گیمرهای ایرانی بسیار معروف شده است. با یک سرچ ساده در گوگل می‌بینید که بسیاری از سایت‌ها آموزش ساخت لوگو آریا کئوکسر را قرار داده‌اند تا گیمرهای علاقه‌مند به آن بتوانند برای طراحی لوگوی رایگان خود از نماد این فرد الگوبرداری کنند. برای طراحی لازم نیست حتماً از رایانه کمک بگیرید. امروزه با دانلود اپلیکیشن‌های لوگوساز مختلف نیز می‌توانیم یاد بگیریم که چگونه طراحی لوگو کنیم.  

جمع‌بندی طراحی لوگوی ارزان

در این مقاله سعی کردیم هر آنچه که لازم است در مورد طراحی انواع لوگو بدانید را برای شما با جزئیات توضیح دهیم. اگر بودجه کمی برای طراحی لوگو شرکت خود دارید، می‌توانید هزینه‌ای را که برای سایر بخش‌های تبلیغاتی مانند طراحی بنر، بروشور یا کاتالوگ کنار گذاشته‌اید را به لوگو اختصاص دهید. بسیاری از مشاغل برای هزینه کردن در بخش‌های مختلف مشکلی ندارند؛ اما هنگامی که بحث لوگو مطرح می‌شود به طراحی لوگوی ارزان قیمت می‌اندیشند. 
آرم شرکت نماد همیشگی آن به‌حساب می‌آید و مانند بنر و بروشور بعد از یک دوره تبلیغات از بین نمی‌رود؛ بنابراین سرمایه‌گذاری بیشتر در این بخش بازخوردهای مثبتی برای شما دارد. سایت ساز سپهر شامل افراد با استعدادی است که می‌توانند با طراحی سایت فروشگاهی شما در سرویس‌های دلخواهتان مانند اینستاگرام سبب افزایش چشمگیر فروش اینترنتی ماهیانه کسب‌ و کار شما شوند. اگر انتقاد، پیشنهاد یا نظری در مورد این مقاله دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید. 



 
پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorنوید کوهی
کلیدواژهlearnstat
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
ادمین سایت کیست؟ مدیریت سایت، حقوق و وظایف برای مدیران و کارجویان

ادمین سایت کیست؟ مدیریت سایت، حقوق و وظایف برای مدیران و کارجویان

ادمین سایت یا مدیر وبسایت یک موقعیت شغلی بسیار پر مخاطب و فنی است که نیاز به آگهی کامل در حوزه مدیریت سایت دارد و ادمین سایت می تواند وظایف متفاوت و متعددی را ...
✍🏻 میلاد رضایی
چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

عکاسی از محصولات حتی با گوشی، یکی از عناصر حیاتی در جذب مشتریان و افزایش فروش آن‌ها است. عکس محصول بیش از 34% بروی تصمیم گیری مخاطبین تاثیر گذار است و همچنین وجود تصویر با کیفیت و مشتری محور نیز باعث 43% تاثیرگذاری بیشتر بر روی مشتری است.
✍🏻 نوید کوهی

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰