7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

دانلود رایگان کتاب راهنمای موفقیت در گوگل

دانلود رایگان کتاب راهنمای موفقیت در گوگل
چهارشنبه 4 بهمن 1402

فرض کنید با کیفیت ترین اجناس را با کمترین قیمت در یک فروشگاه ارائه می کنید، فروشگاه شما شیک ترین دکور را دارد و قوی ترین فروشندگان را استخدام کرده اید. همه چیز آماده است تا شما میلیاردر شوید به جز یک چیز! شما فروشگاه را در وسط کویر راه اندازی کرده اید، در نتیجه هیچ بازدیدکننده ای به فروشگاه شما نمی آید تا چیزی خرید کند.

یکی از بزرگترین مشکلات فروشگاه های اینترنتی و وب سایت هایی که هر روز با آن مواجه می شویم همین است. بهترین امکانات ( در حد دیجی کالا :) ) قیمت های رقابتی و هزاران ترفند دیگر که مدیر فروشگاه به کار گرفته اما غافل از اینکه تعداد بازدید کنندگان وب سایتش کمتر از تعداد انگشتان دست است. و تمام معجزه ی اینترنت وقتی اتفاق می افتد که صدها هزار نفر به وب سایت شما مراجعه نمایند.

برای افزایش بازدید کننده راه های زیادی هست. مثلا تبلیغات، که اگر چه راه مفیدی است ولی هم هزینه ی زیادی دارد و هم باید مداوم باشد و با قطع تبلیغات دوباره به وضع قبلی برمیگردیم.

اما راه دیگر استفاده از گوگل است. بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر (سئو SEO) مجموعه کارهایی است که شما در وب سایت خود انجام می دهید تا وب سایت شما برای کلمات کلیدی خاصی در صفحه ی اول گوگل قرار گیرد. اگر تبلیغات مانند آن بود که یک بیلبورد در شهر نصب کنید و به مردم اطلاع دهید که در کویر یک فروشگاه مثلا موبایل افتتاح شده که نصف قیمت بازار به شما خدمات می دهد. سئو مانند آن است که کل فروشگاه خود را یکجا به پاساژ علاالدین منتقل کنید. جایی که هزاران نفر در روز به آن مراجعه می کنند فقط برای خرید موبایل.

متاسفانه در تماس هایی که با کاربران سپهر داشتیم متوجه شدیم سطح اطلاعات کاربران سپهر در این زمینه بسیار پایین و گاها بر اساس اطلاعات غلط یا شایعات است. در نتیجه آستین ها را بالازدیم و یک کتاب آموزشی در این زمینه آماده کردیم. در این کتاب سعی کردیم چند نکته را رعایت کنیم تا شما بتوانید از کتاب بهترین استفاده را ببرید:

 

  • سر شما بسیار شلوغ است در نتیجه مطالب تا جای ممکن خلاصه و تیتر وار است.
  • شما یک برنامه نویس کامپیوتر نیستید، در نتیجه مثال ها به شکلی است که با هر سطح اطلاعات کامپیوتر موضوع را متوجه شوید.
  • شما مشتاقید هرچه سریعتر در صفحات اول گوگل باشید، در نتیجه قدم های عملی و سریع برای بهبود رتبه ی سایت شما آورده شده است.

البته گفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که خیلی از کارهایی که در این کتاب آمده به صورت اتوماتیک توسط خود سیستم رایانش ابری سپهر انجام می شود ولی خواندن این کتاب را به هرکسی که یک وبلاگ شخصی تا یک فروشگاه اینترنتی بزرگ دارد پیشنهاد می کنیم.

 

برای دانلود کتاب "چند قدم تا صفحه ی اول گوگل" کلیک کنید.

 

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorنوید کوهی
کلیدواژهlearnlearn
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

عکاسی از محصولات حتی با گوشی، یکی از عناصر حیاتی در جذب مشتریان و افزایش فروش آن‌ها است. عکس محصول بیش از 34% بروی تصمیم گیری مخاطبین تاثیر گذار است و همچنین وجود تصویر با کیفیت و مشتری محور نیز باعث 43% تاثیرگذاری بیشتر بر روی مشتری است.
✍🏻 نوید کوهی
درگاه پرداخت چیست؟ نحوه دریافت درگاه مستقیم و غیر مستقیم + آموزش

درگاه پرداخت چیست؟ نحوه دریافت درگاه مستقیم و غیر مستقیم + آموزش

درگاه پرداخت در دو نوع مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود. درگاه پرداخت نیاز به مراحلی مشخصی برای دریافت دارد. شما ابتدا باید نماد اعتماد تجارت الکترونیکی خود را دریافت ...
✍🏻 سحر مهدوی
تولید محتوا چیست؟ چرا و چگونه تولید محتوا کنیم؟ آموزش رایگان 0 تا 100

تولید محتوا چیست؟ چرا و چگونه تولید محتوا کنیم؟ آموزش رایگان 0 تا 100

تولید محتوای با کیفیت می تواند میزان فروش یک فروشگاه تا بیش از 50% افزایش دهد. تولید محتوا چیست و چرا باید آموزش ببنیم آن را یک نیاز برای فروشگاه‌های آنلاین...
✍🏻 سحر مهدوی

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰