امکان جدید پیشنهاد به دوست، ربات تلگرام خود را بروز کنید!

امکان جدید پیشنهاد به دوست، ربات تلگرام خود را بروز کنید!
چهارشنبه 4 بهمن 1402

اگر جدیدا از ربات تلگرام خود استفاده کرده باشید حتما دیده اید که کلید معرفی به دوستان به آن اضافه شده است، این امکان 4 مزیت دارد:

  1. همانطور که از نامش پیداست از طریق این کلید کاربران ربات می توانند کالاهای شما را برای دوستان خود ارسال نمایند، در واقع در اکثر مواقع خریدهای انجام شده تحت تاثیر پیشنهاد یک دوست اتفاق می افتد، از طریق این امکان شما به کاربران یادآور می شوید که می توانند این کالا را به دوستانشان پیشنهاد کنند.
  2. فروش در کانال تلگرام: تا قبل از این برای اینکه کالای خود را در کانال تلگرام یا گروه تلگرامی خود قراردهید نیاز بود که لینک خرید سریع را کپی کنید و در کانال قرار دهید. از طریق این امکان جدید می توانید با کلیک روی کلید پیشنهاد به دوست کالا را در کانال خود پست کنید، ربات اطلاعات کالا، عکس و کلید شیشه ای خرید را در کانال شما پست می کند.
  3. همچنین از طریق امکان جستجوی سریع می توانید به راحتی در هر بخشی که هستید با نوشتن اول اسم ربات خود بدون اینکه نیاز باشد در ربات وارد شوید نام آنرا سرچ کنید.
  4. همکاری در فروش (Affilate Marketing) (به زودی): کاربرانی که ماژول همکاری در فروش را فعال کرده باشند می توانند در کانال ها اعلام کنند که با معرفی کالا به دوستان خود پورسانت دریافت کنید. از این طریق کاربران تشویق می شوند برای شما در کانال ها و گروه های تلگرامی که عضو هستند تبلیغ نمایند. (این امکان به زودی در لیست قیمت ها قرار گرفته و می توانید آنرا به پنل خود اضافه کنید.)

** لطفا توجه کنید که برای فعال سازی این امکانات باید ابتدا قابلیت inline bot را در تلگرام برای ربات خود فعال نمایید. برای اینکار به راهنمای زیر مراجعه نمایید.**

راهنمای فعال سازی ربات inline

 

 

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorمیلاد رضایی
کلیدواژهfeaturesfeatures
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
چطور محصولات‌مان را در سایت ترب بفروشیم؟ ثبت‌نام پنل ترب فروشندگان + تصویر

چطور محصولات‌مان را در سایت ترب بفروشیم؟ ثبت‌نام پنل ترب فروشندگان + تصویر

نحوه ثبت‌نام در سایت پنل فرونشدگان ترب از صفر تا صد همراه با تصویر به صورت گام به گام و ترفند های فروش بیشتر در سایت ترب
✍🏻 محمدرضا قاری
چطور نوسان های قیمت را در فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کنم؟

چطور نوسان های قیمت را در فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کنم؟

در این مقاله ابتدا با راهکار های سپهر برای اعلام قیمت آشنا می شوید. سپس در ادامه چند راهکار جالب برای تغییر و بروز رسانی قیمت کالا ها به صورت دسته ای و گروهی به شما معرفی خواهد شد. (مطالعه در 3 دقیقه)
✍🏻 محمد قنبری
جدیدترین امکان فروشگاهی اینستاگرام

جدیدترین امکان فروشگاهی اینستاگرام

پس از ایجاد امکان فروشگاهی ایسنتاگرام در ماه های اخیر و استقبال کاربران و فروشگاه های اینترنتی از این امکان، از امکانی جدید به اسم " Checkout" رو نمایی شد. این ابزار این امکان را به کاربر می دهد تا بدون ترک اینستاگرام و انتقال به سایت فروشگاهی،کالا را خریداری کند. (مطالعه در 4 دقیقه)
✍🏻 محمد قنبری

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰